Welcome to my blog. Don't be copycat. Be nice with me okay? You follow me, I follow you back. Cheers :-)

Single ? Auchhhhhhh :/


K see atas tu? Dah nampak? Jelas kan? 'Lpas ny aq mlas amek port psal ko' ape tu? Paham kan? Yeahhh, aku single sekarang. Dah kene cerai. Iskkkk. Ntah ape mood laki tu tiba2 aku balek dari holiday msej aku marah2 and bla bla. Aku pun pelik. Sebelum ni takde pun sampai maki2. Sampai cakap aku s**l & b***s** and whatever. Aku pun rileks je lah. Bende dah jadi. Jodoh sume tuhan yang tentukan. Kite just merancang. Redha. Walaupun ..... Hmm

Satu hari hari ni gadoe dengan kimy. Akhirnye clash jugak. Arghh, chill beb. Muke memang chill, tapi hati kite takde sape tau. Betul tak? Yeahhhhhh, aku sabar. Maybe dea bukan jodoh aku. Watlekkkk. Even sayang tu ade lagi, tapi. Urmm, taktau nak type ape dah. Kbye, see yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :*