Welcome to my blog. Don't be copycat. Be nice with me okay? You follow me, I follow you back. Cheers :-)

Urm (Y)


Hai blogger. Okay aku nak cerite siket ni. Pasal kimie :/ Urm, semalam satu hari kiteorg gadoe gyle punye lah aku cakap. Sbelom ni gadoe mesti ade baek2 siket kan. Tapi semalam? Ntah lah. Ntah ape angin dea asek2 tibe2 nak marah2 aku. Pastu maki2 aku. Eeeeee bengang pun ade. Ntah lah, maybe salah aku jugak. Yelah, bgun tido sebelom tido asek onnline je. Dea taksuke. K aku paham. Tapi perlu ke maki2 aku macam aku ni mbe2 dea? Takperlu kot. Aaaaaaaaaaaaaaaaa (Y)

K semalam aku txt dea. Aku cakap kalau jadi harini aku nak pegi rumah makcik aku. Btw rumah makcik aku dekat sebelah je block flat dea. Dea block 'A' then makcik aku block 'D'. Pastu aku cakap dgan dea kalau jadi aku pulangkan balek sume brang2 yg penah dea kasi aku. Urm, sedey pun ade. Chill lgi.

Then pagi tadi dea text aku cakap 'Ko dtg je lah harini, aku mlas nak tgu lame2 puk***k'. Ade ke cakap macam tu dgan aku? Urm, saba je lah. Kalau ye pun cakap lah leklok kan. #Lol